استفاده از
تبلیغات رایگان در اینستاگرام راهی مطمئن برای ارتباط با مخاطبان تان است؛ چه از طریق پست گذاشتن و چه از طریق استوری. با این کار، شما می توانید به گروه های هدف محلی یا جهانی بر اساس جنسیت، سن یا علایق دسترسی داشته باشید.
تبلیغات رایگان در اینستاگرام کارآمد است و موقعی که خودتان ابزاری برای طراحی همه جنبه های آگهی تان داشته باشید، بسیار آسان می شود.
عناصر مهم تبلیغات رایگان در اینستاگرام1- تصویری: تصویر، چیدمان، نمونه کار و …
2- عنوان تبلیغ: باید به گونه ای باشد که مردم را جذب کند.
3- دکمه اقدام کردن (call, email) – شماره و ایمیل خود را در بیوگرافی بگذارید.
4- متن توضیحات – درباره محصولات خود توضیحات مفید و مختصری بنویسید.
ابزارهای تبلیغاتاینستاگرام ابزارهای تبلیغات زیادی دارد؛ از جمله: پست، استوری، هایلایت و هشتگ.
پست: برای مواقعی که قصد داشته باشیم توضیحاتی در مورد محصولات یا خدمات مان بدهیم، پست مناسب ترین راه است. عکس انتخاب شده را با فیلتر مناسب و چشمگیر به همراه توضیحات مرتبط و مختصر پست می کنیم و از هشتگ هم برای دیده شدن بیشتر این پست جدید استفاده می کنیم.
استوری: این راهکار بیشتر زمانی کاربرد دارد که نیاز به توضیح آنچنانی برای موضوع مورد نظر نداریم و بیشتر می خواهیم دنبال کنندگان را با عکس یا بومرنگی جذاب از محصول جدید درگیر کنیم. در اینجا هم از هشتگ می توان استفاده کرد.
هایلایت: می توانیم استوری هایمان را هایلایت کنیم تا باقی بماند که دنبال کنندگانی که در آینده اضافه می شوند نیز آن ها را ببینند. استوری بعد از ۲۴ ساعت از بین می رود و دیگر نمی شود آن را مشاهده کرد ولی هایلایت این عیب را می پوشاند.