طراحی سایت بیمه پاسارگارد
طراحی سایت بیمه پاسارگارد
شرکت بیمه ی پاسارگارد به منظور ارائه خدمات بیمه ای و کسب سود در تاریخ 18 بهمن 1385 به ثبت رسید و با دریافت پروانه ی فعالیت از بیمه ی مرکزی از تاریخ 1 اسفند همان سال فعالیت خود را آغاز نمود و در سال های 1386 و 1388 به عنوان شرکت بیمه ی برتر انتخاب شد همچنین در سال های 90 تا 94 به عنوان شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی از نظر رشد سریع معرفی گردید
آشنایی با طراحی سایت تجارت الکترونیک
طراحی سایت بیمه ی پاسارگارد
وقتی برای اولین بار به طراحی سایت بیمه ی پاسارگارد مراجعه می کنید هوشیاری را در انتخاب رنگ ها و فونت ها می بینید نکته ی مهم اینجاست که رنگ لوگو و رنگ طراحی سایت مشابه هم انتخاب شده است این باعث می شود که طراحی سایت بیشتر در ذهن بیننده بماند هماهنگ بودن لوگو و رنگ های به کار رفته در طراحی سایت شما نقش زیادی در به یاد ماندن در ذهن کاربر خواهد داشت
مهم ترین امکانات طراحی سایت بیمه پاسارگاد به شرح زیر می باشد:
فروش آنلاین در صنعت بیمه چه اهمیتی دارد ؟
در دنیای امروز اکثر کسب و کار ها برای مدیریت کاربران و آنالیز دقیق وضعیت مشتریان، نیاز به دریافت اطلاعات صحیح دارند و این اصلی ست که بدون توجه به آن پیشرفت کسب و کار مقدور نمی شود اطلاعات مشتریان معمولا به عنوان نقشه ی راه موفقیت در هر کسب و کار محسوب می شود برای مثال اطلاعاتی مانند تعداد مشتریان یک محصول خاص، دیدگاه مشتریان در مورد محصول و تجربه آنان در استفاده از محصول و ... همه ی این ها بخشی ارزشمند از اطلاعات است که هر کسب و کاری چه سنتی و چه مدرن به آن نیاز پیدا می کند
طراحی سایت چگونه به جمع آوری اطلاعات از مشتریان کمک می کند ؟
فرض کنید برای کالایی که به فروش می رسانید، فرم نظر سنجی قرار داده اید چه قدر احتمال دارد که افراد آن را پر کنند و چه میزان می توان به اطلاعات پر شده اطمینان کرد خوبی طراحی سایت تهران بیمه این است که مردم وقتی برای خرید آنلاین به طراحی وب سایت مراجعه می کنند اطلاعات دقیقی از خود ثبت می کنند به این ترتیب شما به ایمیل و شماره های تماس آنان دسترسی دارید به این ترتیب می توانید برای تبلیغات سایت خود و اطلاع رسانی از این راه ها استفاده کنید
اهمیت فروش بیمه آنلاین از طریق طراحی سایت چیست ؟
بیمه برای مردم موضوعی آشنا ولی با جزئیات مبهم است پس ارائه اطلاعات کامل به مشتریان امری اجتناب ناپذیر است دادن اطلاعات امری زمانبر است به همین علت بسیاری از افراد اطلاعات کاملی در این زمینه ندارند با فروش آنلاین بیمه می توان این مشکل را تا حدودی رفع کرد با فروش خدمات بیمه ای به صورت آنلاین می توان بدون محدودیت زمانی و مکانی با کاربران در ارتباط بود و اطلاعات مفید در اختیارشان قرار داد