قرار دادن کسب و کارهای کوچک بر روی صفحه کوچک
تلفن همراه وسیله دلخواه مصرف کنندگان بریتانیایی است. سه چهارم زمان سپری شده به صورت آنلاین بر روی دستگاه تلفن همراه است.
خریداران روزانه محصولات و خدمات را جستجو می کنند و از هر 10 خرید 4 خرید از طریق گوشی همراه انجام می شود.
در واقع پیش بینی می شود مجموع فروش خرده فروشان از طریق گوشی همراه به 43 میلیارد دلار در سال 2018 برسد.
به دلیل رتبه خدمات و خاص بودن محصولاتشان، خریداران انگلیسی عاشق کسب و کارهای کوچک و مستقل هستند، اما گاهی از تجربه آنلاین خود دچار سرخوردگی می شوند.
در جدیدترین تحقیق کسب و کارهای کوچک گوشی همراه خود، مشتریان اعلام کردند در بیشتر مواقع تجربه خوب موبایلی از کسب و کارهای کوچک مستقل ندارند.
در میان بیشترین شکایت ها این موارد وجود داشت:
صفحه بسیار کوچک است.
وب سایت های کسب و کارهای کوچک بر روی موبایل به درستی باز نمی شوند.
به یاد داشتن جزئیات و کلمه ورود.
وارد کردن جزئیات طولانی کارت و یا پرداخت
وارد کردن جزئیات شخصی و تماس
روند پیچیده خرید
برای توسعه کسب و کارتان نیاز به نوسعه شبکه های اجتماعی آن دارید، ربات های اینستاگرام یکی از ابزارهای کاربردی برای توسعه شبکه اینستاگرام کسب و کار شما هستند. برای سفارش این ربات از طریق وب سایت پی آسان اینجا کلیک کنید.
مشکل در آنجاست که از هر 6 کسب و کار کوچک تنها یکی وب سایتی دارد که برای کاربران تلفن همراه هم مناسب است یعنی اندازه، شکل و طراحی آن برای صفحات کوچک لمسی تلفن همراه نیز کار می کند.
این آمار در سه سال گذشته تحقیق ما ثابت بوده است.
خریداران اشتهای در حال رشدی برای سرعت و راحتی خرید از طریق موبایل دارند اما به نظر می رسد کسب و کارهای کوچک به این نیاز پاسخ نمی دهند.
تجارب شرکت میلکی تی
آنطور که لورن همشایر بنیان گذار شرکت میلکی تی دریافته است: به تلاش زیادی برای برآورده کردن انتظارات مشتریان نیاز نیست.
وقتی تازه شروع به کار کرده بودیم من از کامپیوتر به وب سایت مراجعه می کردم و فکر می کردم مشتریان نیز همین کار را می کنند.
تنها بعد از دریافت آنالیز وب سایت در ماه اول بود که متوجه شدیم 85 درصد از مراجعات به سایت از طریق موبایل صورت می گیرد.
اما این مراجعات به خرید تبدیل نمی شد زیرا سایت ما بر روی صفحات کوچکتر به خوبی عمل نمی کرد.
با چند تغییر کوچک سایت ما برای کاربران مناسب تر شد بویژه برای مادران پر مشغله امروز که معمولا همه کارها را با یک دست انجام می دهند حتی خرید از طریق یک تلفن هوشمند.
با توجه به رشد 28 درصدی فروش تصمیم گرفتیم مستقیما به سراغ مشتریان خود برویم و بازاریابی خود را نیز در تلفن همراه انجام دهیم و به جای تبلیغات سنتی بر اینستاگرام تمرکز کنیم.
اکنون هر تغییری که بر روی سایت انجام می دهیم ابتدا با در نظر داشتن گوشی همراه انجام می شود.
در آخر مهم است که خود را به جای مشتریان بگذارید و من به عنوان مادر دو کودک به خوبی می دانم چه چیزی مهم است.
در گزارش تحقیق سال 2018، چگونه فاصله در حال رشد انتظارات خریداران را اصلاح کنیم، توصیه هایی در مورد تغییراتی که باید در سایت کسب و کار کوچک خود انجام دهید ارائه کرده ایم.
همچنین داده ها و تحلیل های مناسبی را در آن خواهید یافت که به شما کمک می کند انتظارات در حال تغییر بازار را بشناسید.
این مطالب را از دست ندهید:
راهنمای جامع و کاربردی ارسال پول با پی پال برای تازه کاران
نیروی اقدام مالی (FATF) چیست؟ | اعضای نیروی اقدام مالی