زمانهایی هست که ممکن است بخواهید هشتگ خود را بسازید. ممکن است بخواهید یک رویداد را تکمیل کنید تا شرکت کنندگان بتوانند پستهای اجتماعی را دنبال کنند. یا، ممکن است یک کمپین بازاریابی منحصر به فرد داشته باشید که به برچسب خودش نیاز دارد (به جای آن که روی کسی که قبلا وجود دارد پرش کند). در این مطلب شما نحوه صحیح استفاده از هشتگ ها را خواهید آموخت پس با ما همراه باشید.
در این موارد، این توصیه را دنبال کنید:
یک برچسب خوب این است که :
· خاطره انگیز
· منحصر به فرد
· مرتبط با محتوای اشتراک گذاشته شده شما
تعادل را برقرار کنید:
· آن را منحصر به فرد اما ساده کنید تا به یاد داشته باشید
· هشتگ خود را تا حد زیادی وسیع نکنید که برای رهگیری سخت باشد
بهترین شیوههای هشتگ را دنبال کنید:
۱. با توجه به اتیکت صحیح هشتگ در هر شبکه خاص باشید.
هشتگ های اینستاگرام اغلب برای موضوعات یا توضیحات بیشتر آماده میشوند. با این حال، توییتر تمایل به تمرکز بیشتر بر یک موضوع یا مکالمه دارد. با نحوه استفاده از هشتگ ها در شبکههای خود آشنا شوید. سپس در این مکالمه شرکت کنید.
۲. استفاده از هشتگ هایی که مارک شما را جا به جا میکند
خیلی وسوسه انگیز است که آن روی هر هشتگ رایج بپرد. با این حال، بهتر است از هشتگ ها استفاده کنید که برند شما را متناسب میسازد. از یک حس مشترک استفاده کنید و از خودتان بپرسید اگر یک برچسب واقعا متناسب با تصویر، پیام، محتوا و مخاطب شما باشد. به عنوان مثال، اگر برند شما در ابتدا بیش از ۴۰ مشتری داشته باشد، سپس استفاده از یک هشتگ سنگین بر روی آن احتمالا ناخوشایند به نظر میرسد.
۳. هشتگ ها را برای تبلیغات ایجاد کنید.
ترفیع گرفتید؟ چه راهی بهتر از این است که واژه را در هشتگ ها پخش کنیم. یک مثال برای روز پیادهروی ملی:
توصیه: شما حتی میتوانید با استفاده از هشتگ برای شرکت کنندگان در قمار بازی کنید.
۴. آنها را کوتاه و فراموش نشدنی نگه دارید
توییتر فقط به شما ۱۴۰ کاراکتر اجازه میدهد، بنابراین اگر هشتگ بیش از حد فضا را اشغال کند، مردم نمیخواهند از آن استفاده کنند چون از محتوا و لینکها دور خواهند شد. با ازدحام بیش از حد، شما توجه خود را از دست میدهید و از آن استفاده نمی کنند.
همین اصل در مورد سایر شبکهها نیز صدق میکند. حتی در سیستم عاملهای که طول آنها یک نگرانی نیست، به یاد ماندنی بمانید (و در آن مورد، کوتاهتر و شیک هستند، بهتر است).
۵. حرف اول هر کلمه را بزرگ کنید
# whenyouputmanywordstogether در یک برچسب تکی، حروف میتوانند درهم و برهم شوند و باز کردن آنها دشوار است.
وقتی اولین حرف هر کلمه را می نویسید، خواندن هر کلمه آسان است و در نگاه کردن به آنها اسانتر است.هشتگ ها حساس نیستند، پس وقتی چندین کلمه را با هم در هشتگ ترکیب میکنید، آنها را با سرمایهگذاری در اولین حرف هر کلمه متمایز کنید.
۶. استفاده از هشتگ ها در توییتر
چت های توییتر رویدادهای آنلاین هستند که همه یک مکالمه را حول یک برچسب قرار میدهند. آنها راهی خوب برای ایجاد روابط با مخاطبین خود هستند و تعامل را با یک برچسب گذاری برچسب دار تشویق میکنند.
از اشتباهات رایجی که مرتکب شدهاید اجتناب کنید:
برخی از این نکات ابتدایی هستند. بعضی از شما ممکن است هرگز چیزی نشنیده باشید. اما یک چیز واضح است: اگر شما این اشتباهات را مرتکب شوید، در رابطه با این که امیدوارید بتوانید از پیامهای اجتماعی خود استفاده کنید، از دست خواهید داد.
۱. از فضاها یا نقطهگذاری ویژه استفاده نکنید
از #SuperBowlاستفاده کنید و از #super bowl استفاده نکنید. شبکههای اجتماعی شما تنها کلمه اول را تشخیص میدهند. از علامتهای نقطهگذاری استفاده نکنید، اما میتوانید اعداد را تا زمانی که آنها را با یک مقدار متنی تکمیل میکنید (مثلا # smmw16 ،( از اعداد استفاده کنید.
۲. از نماد @ در هشتگ ها استفاده نکنید
هشتگ های شما برای برچسب زدن به کاربران شبکه شما طراحی نشده اند.پس هم یک هشتگ و هم یک علامت at تنها شخص / کاربر را برچسب خواهد کرد و شما یک هشتگ ارسال نخواهید کرد.
۳. با هشتگ های زیاد حاشیه نروید.
#How #Annoying #Would #It #Be #To #Have #To #Go
۴. اسپم ایجاد نکنید
وب سایتها، برندها، و افرادی وجود دارند که از هشتگ های محبوب استفاده میکنند و فقط برای تنها هدف کمک به حسابهای دیگر برای پیدا کردن آنها، آنها را در پیامهای اجتماعی خود قرار میدهند.
این برنامه ممکن است در کوتاهمدت عملی به نظر برسد، اما درست زمانی که اینستاگرام کامل از هر حساب دیگری که به نظر میرسید با اسپم ارتباط دارد، پاک شد، این افراد صدها هزار پیرو را از دست دادند. نقشه آن ها کاملا سرکوب شد .
۵. مطمئن شوید که هشتگ ها چه کاری را انجام میدهند.
برند پیتزا DiGiorno Pizza اشتباه بزرگی را زمانی انجام داد که آنها بر روی برچسب ویروسی # WhyIStayed پریدند.DiGiorno متن این برچسب را پیگیری نکرده است.
# WhyIStayed مربوط به افرادی بود که داستانهای خشونت خانگی خود را به اشتراک گذاشته بودند تا بعد از این که Ray Rice به او ضربه زد financeè Janay Palmer. DiGiorno در توئیتر نوشت: "شما پیتزا دارید".در عرض یک دقیقه، توییت حذف شد، اما این آسیب قبلا انجام شدهبود.
توصیه: هشتگ ها اغلب با رویدادهای جاری و رایج فرهنگی مرتبط هستند. اگر مطمئن نیستید که یک برچسب ممکن است به آن ارجاع داده شود، چند دقیقه وقت صرف انجام تحقیق کنید.
۶. دقت کنید که هشتگ های شما کار می کند
استفاده از هشتگ ها مهم است که بررسی کنید که هشتگ شما کار میکند یا خیر؛ اگر یک سمبل یا نقطهگذاری در یا بعد از هشتگ وجود داشته باشد، شما هشتگ را شکست خواهید داد! پلیس گرامر هشیار است! اگه می خواهید I'mback # پست کنید می توانید تشخیص بدهید که زمانی که خط آبی به متن سیاه تبدیل شد، هشتگ شکست خورد.
اگر حروف یا اعداد قبل از هشتگ وجود داشته باشد، قبل از شروع آن را میشکند. بنابراین اگر هشتگ شما 123#abc است، abc با یک هشتگ لینک نخواهد شد.
اگر هشتگ کاملا از اعداد درست شود، این هشتگ لینک داده نمیشود. اما اگر از حروف با شماره خود استفاده کنید، این هشتگ به درستی کار خواهد کرد. بنابراین #12345 کار نمیکند.اما#123abc کار می کند
نمونههایی از نحوه استفاده از هشتگ ها روش درست
بیایید نگاهی به برخی استراتژیهای هشتگ موفق برای الهام بخشیدن به خودتان انجام دهید.
جیمی فالون: پادشاه هشتگربرای درگیری رسانههای اجتماعی
در چند سال گذشته، جیمی فالون به عنوان استاد استفاده از هشتگ ها برای تعامل با مخاطبان خود تبدیل شدهاست. او هر هفته بخشی از برنامه خود را به نمایش میگذارد و از بینندگان میخواهد که داستانهای خود را با استفاده از هشتگ ها ارائه کنند.
یک سال، من کتاب " He's Just Not That Into You " را دریافت کردم از پنج نفر مختلف. پیغام دریافتشده.# worstgiftever @ jimmyfallon
Dani Dudek (@ fancypantsLATX)۱۰ دسامبر ۲۰۱۳
نقلقول مستقیم: میتونی بهم انعام بدی داداش؟من فکر میکنم در حدود ۲۰ دقیقه تیراندازی میکنم."
(@ kyle _ molin) Kyle molin 8ژانویه ۲۰۱۴
# LikeAGirl
۸۴ درصد از مردم راضی خواهند بود چرا که باعث میشود آنها احساس کنند که از یک علت حمایت میکنند. این اصل همان چیزی است که به کمپین # LikeAGirl کمک کرد تا ویروسی شود.
زمانی که همیشه این کمپین را ایجاد کرد که از دختران و پسران خواست تا کارهایی مانند یک دختر انجام دهند، نوجوانان تمایل داشتند که این پیام را جدی بگیرند. با این حال، بچههای کوچکتر واقعا آن را به قلب بردند. هدف این بود که نشان دهیم که وقتی کودکان بزرگتر میشوند، دنیا به آنها ادراکات منفی در مورد این که چگونه دختران باید عمل کنند فکر میکنند.
این مبارزه موفقیت بزرگی بود. از زمان شروع به کار در ژوئن ۲۰۱۴، این ویدیو بیش از ۸۰ میلیون بازدید در سراسر جهان داشتهاست که در بخشی از هشتگ "LikeAGirl LikeAGirl" برای تکمیل این برنامه کمک کردهاست:
EsuranceSave30#
یک مثال خوب دیگر از Esurance
سال گذشته، پس از پایان بازی سوپر بول، آنها ۱.۵ میلیون دلار با خرید وقت برای تجارت خود صرف جویی کردند. آنها قول دادند که این پول نقد را به یکی از کسانی که در یک پیامکوتاه در نظر گرفته شدهبود، واگذار کنند .۲.۳۹ میلیون کاربر با هشتگ توییت فرستادند. افزایش آگاهی از نام تجاری Esurance (برای خیلی کمتر از هزینه تبلیغات سنتی):
و این چگونگی استفاده از هشتگ ها برای افزایش آگاهی از نام تجاری شماست
هشتگ ها می تواند پیام های رسانه های اجتماعی و تعامل شما را ایجاد و یا بشکنند.
بسیار مهم است که بدانید کجا، چه موقع و چطور از آنها استفاده کنید.حالا چند نکته برای شروع به سمت راست دارید!
اگر کلمه هشتگ را هشتگ کنید، تمام دنیا از هم میپاشه؟
Ben مدیر وبلاگ در CoSchedule است.تخصص او شامل وبلاگ نویسی، استراتژی محتوی، SEO، رسانه اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، و ... است. زمانی که در کار کمک کردن به مردم سخت گیر نیست تا محتوای بهتری ایجاد کنند، او را می توان در نواختن گیتار باس، نوشیدن آبجو خوب و تعقیب سگ خود در اطراف خانه یافت.
خدمات پرداخت ارزی آنلاین پیآسان بستری را ایجاد کرده تا استفاده از خدمات Google AdWords به صورت اصولی و بدون پذیرش خطرات بالقوه تبلیغات در گوگل برای ایرانیان، در اختیار شما مشتریان عزیز قرار گیرد. برای دریافت خدمات اینجا کلیک کنید.
مطالب پیشنهادی:
چگونه از هشتگ ها بدون مزاحمت به طورموثر استفاده کنیم(قسمت۱)
چگونه هشتگ ها را مستقیما روی هر شبکه پیدا کنید(قسمت۲)
چگونه میتوان از هشتگ ها در هر شبکه اجتماعی استفاده کرد(قسمت۳)