مقدمه
بیشتر افراد میدانند که هشتگ ها در سال ۲۰۱۶ چه چیزی هستند .
با این حال، همه نمیدانند چگونه از هشتگ ها استفاده کنند. زمانی که به درستی از آن استفاده شد، هشتگ ها( # علایمی که به دستهبندی محتوای رسانههای اجتماعی کمک میکنند) باعث میشود تا کاربران محتوای مرتبط پیدا کنند. آنها میتوانند به افزایش قابلیت رویت پیامها و افزایش سهم اجتماعی شما کمک کنند. با این حال، هنگام استفاده نادرست، آنها میتوانند بر اعتبار شما در رسانههای اجتماعی تاثیر منفی بگذارند. این میتواند تاثیر معکوسی بر کاهش فعالیت اجتماعی شما داشته باشد.
این مساله زمانی پیچیدهتر میشود که ما هشتگ را فراتر از توییتر جستجو میکنیم، جایی که آنها بیشتر محبوب هستند.
یک لحظه برای واضح شدن سردرگمی ها صبر کنید.
هشتگ اصلی انجام می شود و انجام نمی شود.
چگونگی پیدا کردن و انتخاب هشتگ های مناسب برای پیغامهای شما.
بهترین تجارب برای هر شبکه اجتماعی.
هشتگ ها چه چیزی هستند؟
توییتر برای اولین بار هشتگ ها را به دنیای رسانههای اجتماعی در سال ۲۰۰۷ معرفی کرد. از آن زمان تا کنون بازاریابان و حرفه ای های رسانهای را گیج کردهاند.
در عمل، هشتگ ها برای دستهبندی محتوای رسانههای اجتماعی به لیستهای قابل هدایت آسان مورد استفاده قرار میگیرند. با استفاده از فایل # [ INSERT KEYWORD ] در یک توییت، سپس با استفاده از همان هشتگ هایی با پستهای دیگر قابل دیدن است.
چگونه برای پیامهای شبکه اجتماعی خود هشتگ ها را جست و جوکنید
گاهی اوقات بهترین راه برای استفاده از هشتگ ها یافتن آنهایی است که از قبل وجود دارند.
قبل از این که شروع به کار کنید نیاز دارید که آن هشتگ ها را پیدا کنید.
خوشبختانه، چندین ابزار برای کمک به این فرآیند وجود دارد.
بیایید نگاهی به تعدادی از گزینههای مفید بیندازید:
تحقیقات در زمینه هشتگ ها در توییتر:
روند چیست ابزاری است که میتواند به شما کمک کند تا آخرین هشتگ ها را را از ۳۰ روز پیش پیدا کنید. شما میتوانید با پیدا کردن هشتگ های خلاقانه ای که محتوای شما و روند اخیر متناسب هستند بینندگان جدیدی پیدا کنید.
پیدا کردن هشتگ ها برای توییتر در Twitonomy
Twitonomy میتواند به شما کمک کند هشتگ های شخصی سازی شده را پیدا کنید که حول آنچه که شما در اکانت توییتر خود پست میکنید، میچرخد. همچنین میتوانید قدرتمندترین نفوذگران را با استفاده از یک هشتگ مشخص و همچنین فردی با بیشترین استفاده از یک برچسب را نشان دهد.
برای باز کردن این قابلیت بسیار مفید، به یک حق بیمه (premium) نیاز دارید، اما خوشبختانه، قیمتگذاری آن مناسب است.
کشف هشتگ ها برای توییتر و فیس بوک با RiteTag
RiteTag یک ابزار قوی برای کشف هشتگ ها است. همچنین دادههای استفاده از تاریخ را ارایه میکند تا به شما نشان دهد که چگونه هشتگ ها در دنیای واقعی مشغول به کار هستند. در حالی که برنامههای حق بیمه کارایی بیشتری ارایه میدهند، برنامه پایه رایگان هنوز هم مطلوبیت زیادی دارد.
به طور خلاصه، RiteTag مانند یک چاقوی ارتشی سوئیسی برای تحقیق و پیگیری هشتگِ عمیق است.
میتوانید هشتگ های توییتر و اینستاگرام را با Hashtagify.me پیدا کنید
Hashtagify.me ابزاری عالی برای پیدا کردن هشتگ ها با روند در توییتر است. علاوه بر این، همچنین یک گزینه برای دریافت به روز رسانی های الکترونیکی روی هشتگ های روند نیز دارد. این برنامه در نظر دارد طرحهای رایگان و حق بیمه را برای همه شرکتها، از کاربران شخصی تا حسابهای شرکت، ارایه دهد.
برای توسعه کسب و کارتان نیاز به نوسعه شبکه های اجتماعی آن دارید، ربات های اینستاگرام یکی از ابزارهای کاربردی برای توسعه شبکه اینستاگرام کسب و کار شما هستند. برای سفارش این ربات از طریق وب سایت پی آسان اینجا کلیک کنید.
مطالب پیشنهادی:
آینده هوشمند رفت و آمد به محل کار – پرداخت با موبایل
بزرگترین مشکلات انتقال پول و راهحلهای آن؛ بیت کوین
بلاک چین می تواند دنیا را دچار تحولی عظیم کند