رتبه: Advanced Member
گروه ها: Registered
ارسالها: 52 مکان: تهران
|
ممکن هست این سوال برای بسیاری از مخاطبان پیش بیاد که چرا ریپورتاژ آگهی تا این حد روش تاثیرگذاری هست و هر روز کسب و کارهای بیشتری به فکر استفاده از آن هستند؟ بهترین پاسخی که برای این سوال پیدا میشود این هست که رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که مخاطب با دیدن خبر و یا یک واقعیت علمی با آن مواجه میشود انتشار رپورتاژ آگهی در سایتها پربازدید چه مزایایی دارد؟ بنابراین راحتتر به آن متن تبلیغاتی اعتماد میکند و با اشتیاق بیشتری آن مطلب را دنبال میکند. به این ترتیب مخاطب بدون آن که متوجه باشد در حال مشاهده یک محتوای تبلیغاتی هست، رپورتاژ خبری را تا انتها مطالعه میکند و به صورت غیر مستقیم، پیامی که در آن متن هست را دریافت میکند به عنوان مثال رستوارنی را در نظر بگیرید که برای طبخ غذا از گوشت ارگانیک و یا محلی استفاده میکند. تصور کنید اگر این رستوران مزایای استفاده از چنین گوشتی را در قالب یک داستان جذاب معرفی کند، چه تاثیر مثبتی میتواند بر ذهنیت مشتریان ایجاد کند. به عبارتی رپورتاژ آگهی علاوه بر تبلیغ یک محصول و یا خدمات بخصوص، مشتری را از مزایا و ویژگیهای منحصربفرد آن هم مطلع میکند تا فرد با آگاهی از این موارد، محصول را استفاده کند. علاوه بر این، رپورتاژ آگهی منبع درآمد مناسبی هم برای سایت مبداء هست که خبر تبلیغاتی در آن منتشر میشود. ادمین سایتهای پربازدید میتوانند از این روش برای کسب درآمد استفاده کنند و بخشی از هزینههای نگهداری سایت را با استفاده از آن جبران کنند. این در حالی هست که رپورتاژ آگهی تاثیر قابل توجهی در افزایش تعداد خوانندگان سایت و همچنین زمانی که برای مشاهده مطالب سایت صرف میکنند دارد. ادامه دارد... در ادامه قصد داریم انواع مختلف ریپورتاژ خبری را معرفی کنیم و به تفاوت آنها با یکدیگر اشاره کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید تشخیص بدهید کدام نوع آن مناسب کسب و کار شما است. منبع سورس: آرمانیک ، مدیروبwww.armanic.comwww.modireweb.com
|
|
|
|
|
|
|
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست |
|
جهش به تالار
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.
این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.