رتبه: Advanced Member
گروه ها: Registered
ارسالها: 52 مکان: تهران
|
امروزه رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از موثرترین روشهای بازاریابی اینترنتی و برندسازی میشناسند که معتبرترین شرکتهای دنیا برای معرفی محصولات خود از آن استفاده میکنند. رپورتاژ (Reportage) در اصل یک کلمه فرانسوی به معنی گزارش و یا شرح انجام کار هست. البته ریشه این واژه در زبانهای لاتین مشترک هست و به عنوان مثال کلمه Report در زبان انگلیسی هم وجود دارد و معنی تقریبا مشابهی دارد. این واژه برای اولین بار در سال 1945 به کار برده شده و در آن سال یک روزنامه فرانسوی برای تبلیغ یک یک محصول بخصوص از این شیوه استفاده کرد. به عبارتی آگهی در روزنامه اولین بستری بود که رپورتاژ خبری در آن پیاده سازی میشد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولئوژی، رپورتاژ خبری به مرور وارد سایر رسانهها شد و پس از تبلیغ محصولات در شبکههای تلویزیونی، این شیوه امروز به یکی از موثرترین روشهای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. امروزه کسب و کارهای موفق، کمتر به دنبال تبلیغ مستقیم محصول و یا خدماتی هستند که ارائه میکنند و با استفاده از شیوههای نوین مثل رپورتاژ آگهی، سعی میکنند برند خود را معرفی کنند. منظور از رپورتاژ در محیط وب و دنیای سئو، خبری تبلیغاتی هست که در قالب گزارش، به معرفی کالا و یا خدماتی میپردازد که قصد دارد آن را تبلیغ کند. به زبان ساده رپورتاژ خبری نوعی خبر تبلیغاتی هست که از آن برای معرفی یک محصول و یا خدمات استفاده میشود. معمولا برای ارائه هر چه بهتر رپورتاژ خبری، از محتوای تصویری مثل عکس و یا موشن گرافیک استفاده میکنند و در این حین، لینک آن محصول را در میان توضیحات قرار میدهند. بدین ترتیب مخاطب به صورت ناخودآگاه با آن محصول و یا خدمات آشنا میشود. منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب www.armanic.comwww.modireweb.com
|
|
|
|
|
|
|
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست |
|
جهش به تالار
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.
این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.