رتبه: Newbie
گروه ها: Registered
ارسالها: 5
|
سئو به عنوان اسکلت وب سایت شماست. استخوان ها به هر شکلی که رشد کنند بر روی اسکلت تاثیر می گذارند.
اما اغلب وقتی برای مسائل فنی سئو تعریف می شود این سخت است که از کجا باید شروع کنید و چه اشتباهاتی برای سئو وجود دارد که شما باید ابتدا به آن توجه کنید.
بنابراین SEMrush برخی از جستجو ها را بر روی سئو های مکرر و مضر که تاثیر منفی بر روی عملکرد وب سایت دارد را اداره می کند.
برای مطالعه، دادههای 100000 وب سایت و 450 میلیون صفحه را برای شناسایی رایجترین عیب های فنی SEO و جمع آوری سطح شدت در هر موضوع جمع آوری کردیم. اینها عوامل تعیین کننده ی کاربرپسند بودن وب سایت شما و در نتیجه عملکرد کلی آن است.
تمام مسائلی که در زیر گفته شده است مهم است بررسی کنید تا بینش کامل را در مورد سلامت وبسایت خود بدست آورید. اشتباهاتی که در مورد سئو ممکن است رخ دهد شناسایی کنید و سعی کنید آن را برطرف کنید. مسائل عمومی فنی سئو و شدت آنها
در کل سه لایه وجود دارد که هر صاحب وب سایت باید به منظور ارزیابی سلامت وب سایت خود به آن رسیدگی کند: ناحیه 1: قابلیت بازرسی و ساختار سایت
تلاش های بهینه سازی تنها هنگامی موثر است که موتورهای جستجو به صفحات وب شما دسترسی پیدا کنند. Googlebot باید قبل از اینکه در SERPs ظاهر شود، تمام وب سایت شما را خالی کند و فهرست کند. بنابراین، هر گونه خطا در این نقطه به سادگی تمام تلاش های شما برای بهینه سازی را به هدر خواهد داد. باید از اشتباهات اصلی Crawlability و ساختار سایت دوری کنید
لینک ها و راهنماها
SEMrush متوجه شد که هر وب سایت چهار خطای پیوند دارد، در حالی که پیکربندی دامنه و اشتباهات در زنجیر و حلقه تغییر مسیر از جمله مسائل رایج و مضر است.
بزرگترین مشکلاتی که در لینک های داخلی رخ می دهد - 30 درصد از وب سایت ها لینک های داخلی شکسته هستند.
در حالی که لینک ها و پیوند ها مسیرهایی را برای سفر کاربران ازبه وب سایت شما ایجاد می کنند ، هنوز هم مهم است که نقشه خود را به درستی پیکربندی کنید. به همین ترتیب، اجازه دهید به آنچه که sitemap و robots.txt مربوط به قابلیت crawlability و ساختار سایت می شود نگاه کنیم.
Sitemap & Robots.txt
اگر چه بیشتر وب سایت ها وقتی که به sitemaps و robots.txt’s می روند به نظر میرسند که خوب کار می کنند ، اما برخی از مسائل هنوز کاملا جدی هستند.
ابتدا بررسی کنید که آیا شما اشتباهات فرمت در فایلهای sitemap.xml دارید؟ زیرا در حدود 13 درصد از وب سایت ها و یا هر گونه خطای قالب بندی در robot.txt شما تاثیر می گذارد.
اطمینان حاصل کنید که در صورت مشاهده، این مسائل در مرحله اول حل شود. ناحیه دو: سئو برون صفحه
اکنون وقت آن رسیده است تا به صفحات شخصی خود نگاه کنید، زیرا این همان بهینه سازی برون صفحه می باشد. این موضوع از اهمیت فوق العاده ای برای صفحات ارزشمند شما برخوردار است.
اساسا ، سئو برون صفحه در مورد بهینه سازی محتوا و و کد HTML از صفحات خاص برای بهبود رتبه بندی سایت می باشد. یک وب سایت بهینه سازی شده عملکرد بسیار بالا تری نسبیت به بقیه صفحات دارد. کلید خطاهای سئو برون صفحه برای مراقبت از محتوا
محتوا تقریبا همه چیز است! و این فقط در مورد کیفیت واقعی محتوای شما درست نیست، بلکه در مورد جنبه های فنی آن است.
در حقیقت، اکثر مسائل فنی SEO، از محتوای محسوب می شوند:
88 درصد از وب سایت ها دارای مسائل محتوای تکراری شدید هستند. البته، در بعضی موارد، اجتناب کردن از محتوای غیر تکراری غیر ممکن است ، اما شما همیشه می توانید یک برچسب rel = "canonical" را به صفحات ثانویه اضافه کنید. با این حال، سعی کنید همیشه محتوای منحصر به فرد داشته باشید زیرا ، محتوای منحصر به فرد همیشه بهتر از محتوای تکراری برای بهینه سازی سایت می باشد. 72 درصد از صفحات وب دارای نسبت کمتری از متن به HTML هستند. در حالی که این موضوع واقعا گسترده شده است، سطح شدت آن بسیار کم است، زیرا برخی صفحات (به عنوان مثال، صفحه "تماس با ما") به طور طبیعی متن کمتر دارند. با این حال، این همچنان به عنوان یک خطا خواهد بود. 47 درصد از صفحات دارای تعداد کم کلمه هستند، که همیشه به عنوان خطا نیست زیرا بعضی صفحات وب به سادگی متن زیادی ندارند.
با این حال، سئو برون صفحه یک مرتبه متوقف نمی شود هنگامی که شما محتوای خود را بهینه سازی کنید. علاوه بر این، شما باید صفحه خود را که حاوی آن محتوا، برای جستجو در وب است بهینه سازی کنید و این جایی است که توصیفات فراوانی، عنوان، سرفصلها و تصاویر در صحنه وارد می شوند. توصیفات متا
همانطور که در این مطالعه نشان داده شده است، توصیفات متا، اغلب از فرایند بهینه سازی خارج می شوند. 63 درصد از صاحبان وب سایت ها هرگونه تلاش برای ایجاد یک توصیفات متا را رد می کنند و تقریبا 54 درصد از وب سایت ها آن را دارند .
پس از همه، توصیفات متا یک پنجره در وب سایت شما نمایش داده می شود- این چیزی است که افراد روی آن کلیک می کنند. بنابراین اگر میخواهید نرخ بالای کلیک (CTR) برای صفحات وب خود را افزایش دهید، به آن توجه کنید! عنوان برچسب ها ، برچسب های H1 و تصاویر
یکی دیگر از زمینه های بهینه سازی محتوا که بر سئو تاثیر می گذارد، مربوط به عناوین، سر فصل ها و تصاویر است. بیش از 60 درصد از وب سایت ها برچسب های alt را برای تصاویر خود را فراموش می کنند، دارای برچسب های عنوان هستند که بیش از حد طولانی است و برچسب های H1 ندارند.
در حالی این مسائل به اندازه بقیه موارد در مورد خطاهای سئو، بسیار شدید و تاثیر گذار نیست ولی آنها تاثیر منفی بر روی ux سایت شما می گذارند ، که به نوبه خود تاثیر منفی بر رتبه بندی شما دارد. ناحیه 3: SEO فنی
اکنون باید بدانید چرا ما در این مقاله موارد مهم از دست دادن سئو مانند تاثیر سرعت سایت بر روی سئو و یا تاثیر ریسپانسیو سازی سایت برروی سئو آن را گفتیم. رشد شاخص سایت شما به سئو آن بستگی دارد.
قیمت یک اشتباه کوچک در هر یک از اجزاء فنی SEO می تواند فوق العاده بالا باشد. مطالعات آمازون نشان داد که 100 میلی ثانیه زمان بار اضافی باعث کاهش 1 درصدی فروش می شود.
با این حال، به نظر می رسد که بیشتر صاحبان وب سایت تکنولوژی SEO را پوشش داده اند. اما اگر با هر یک از مسائل زیر روبرو هستید، باید بدانید که اصلاح آنها بر عملکرد کل وب سایت شما تاثیر می گذارد، نه فقط یک صفحه.
ترافیک وب سایت شما و درآمد شما به طور عمده بستگی به زمینه های فنی ویژه SEO دارد. سرعت صفحه
سرعت صفحه یکی از مهمترین عوامل ارزیابی رتبه بندی گوگل است که بر تجربه کاربر تأثیر می گذاردو بنابراین برمیزان معیارهایی مانند نرخ گزافه گویی تاثیر می گذارد. بیش از 20 درصد از وب سایت ها دارای سرعت آهسته بارگذاری صفحات هستند،این موضوع مسئله ای است که بیشترین استرس را برای صاحبان وب سایت ها دارد.
در حالی که سرعت بارگذاری صفحه بستگی به عوامل مختلف دارد، داشتن یک وب سایت مدرن می تواند به طور چشمگیری وضعیت را بهبود بخشد. فناوری قدیمی
آیا فرمول های پیچیده ریاضی را با استفاده از اعداد رومی می نویسید؟ احتمالا نه.
بنابراین، فرض نکنید که موتورهای جستجو می خواهند تکنولوژی قدیمی را بخوانند: چیزهایی مانند Iframes و محتوای فلش، جزو مسائل تشدید سئو منفی هستند که هنوز در برخی سایت ها دیده می شود.
اینترنت هرگز متوقف نمی شود، به این معنی که بسیاری از جنبه های فنی منسوخ شده است. از این رو، کار شما این است که سعی کنید با تمام تغییرات کنار بیایید.
با این حال، قدیمی ترین فناوری که ما هم اکنون می توانیم آن را در نظر بگیریم، داشتن یک وب سایت است که ریسپانسیوموبایل نباشد. خودنمایی موبایل
اگر چه بسیاری از وبسایتها Mobilegeddon را قبول کرده اند، اما باعث شده است تا برخی از مشکلات فنی به وجود آید.
بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فراموش نکنید یک تگ کانونیک در صفحات سریع صفحات موبایل اضافه کنید. این یک مسئله بسیار مهم در خطاهای سئو است که 0.08 درصد از متقاضیان AMP را در بر میگرد. چند مورد از اشتباهات مضر سئو موبایلی
از "mobilegeddon" در سال 2015 تا اولین نمایندگی تلفن همراه در اواخر سال 2016، گوگل یک پیام مهم همیشه ارائه داده است: اول باید اول موبایل باشید.
این به این معنی است که سئو موبایلی همیشه مهم می باشد.
در اینجا چند اشتباهات جستجوگرانه تلفن همراه که شما باید از آنها اجتناب کنید. برای اینکه موقعیتهای بهتر را در SERPs کسب کنید، ترافیک را به سایت تلفن همراه خود بالاببرید و بازدیدکنندگان تلفن همراه خود را خوشحال کنید. سرعت سایت آهسته
سرعت بارگذاری صفحه علاوه بر اینکه یک عامل مهم رتبه بندی گوگل است همچنین برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند نیز مهم است. با توجه به تحقیقات 53درصد از بازدیدکنندگان وب سایت اگر بارگزاری صفحه شما بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد وب سایت شما را ترک خواهند کرد.
تمام تلاش شما باید این باشد که سرعت بارگزاری صفحه خود را بهبود ببخشید طوری که کمتر از 1 ثانیه شود.
چطور؟ خوب، تمام این نکات به بهینه سازی کمک می کنند، اما در اینجا چند اصلاح فوری برای کمک به سرعت بخشیدن به سایت تلفن همراه شما وجود دارد:
درخواستها و تغییر مسیرها را کوچک کنید: صفحات را پاک و ساده نگه دارید. حذف هر گونه تغییر مسیر 301، حذف عناصر غیر ضروری از صفحه خود، بهینه سازی کد html و هر چیزی را که ممکن است سرعت سایت را مانند CSS و جاوا اسکریپت کاهش دهد، کاهش می دهد. تغییر اندازه و فشرده سازی تصاویر: شما می توانید از ابزار ساخته شده در WordPress استفاده کنید تا تصاویر خود را به صورت خودکار تغییر دهید و ابزارهایی مانند io برای فشرده سازی اندازه فایل خود. میزبانی وب سایت خود را بررسی کنید: میزبانی وب سایت های ارزان قیمت سرعت مناسبی به سایت شما برای حجم بالای ترافیک نمی دهد. این مخصوصا برای تجارت الکترونیک صادق است. پیشرفت خود را بررسی کنید: از Google’s PageSpeed Insights به عنوان یک بررسی سریع و آسان عملکرد وبسایت خود استفاده کنید.
شما همچنین می توانید صفحات بهینه شده AMP را ایجاد کنید. این صفحات با توجه به کدگذاری پایین HTML خود، چهار برابر سریعتر از صفحات معمولی تلفن همراه، و محتوای موجود خود را به محتوای AMP سازگار می سازد. فایل های مسدود شده
Googlebot باید بتواند سایت شما را مانند یک کاربر عادی بخزد، این به این معناست که محدود کردن دسترسی به جاوا اسکریپت ، css و فایلهای تصویری در وب سایت شما به طور بالقوه می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند.
فایل robots.txt وب سایت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا عنصر ضروری وجود دارد که اجازه داده نشده باشد ؟ به Google Search Console بروید و فایل robots.txt خود را آزمایش کنید. استفاده از Fetch توسط گوگل برای اطمینان از اینکه شما مسائل مربوط به نمایه سازی بیشتر ندارید.
به یاد داشته باشید تمام url های خود را آزمایش کنید، به ویژه اگر سایت شما از URL های جداگانه برای تلفن همراه و دسکتاپ استفاده می کند. محتوای غیر قابل پخش
قبل از اینکه ویدئو یا چندرسانه ای خود را در صفحه خود قرار دهید، در نظر بگیرید که چگونه سرعت سایت شما تاثیر می گذارد و اینکه آیا ویدئو شما در همه دستگاه ها قابل پخش است یا خیر.
همچنین، هر زمان که ممکن باشد، شامل یک نسخه باشد، متن کامل را بنویسید. این هم برای گوگل و هم برای کاربران کمک میکند.
اگر می خواهید محتوای متحرک را در وب سایت خود قرار دهید، گوگل توصیه می کند که از HTML5 استفاده کنید. شما به راحتی می توانید این انیمیشن ها را در Google Web Designer ایجاد کنید و آنها باید در همه مرورگرهای وب پشتیبانی شوند. خطای 404 برای موبایل
کاربران هم در نسخه موبایل و هم در نسخه دسکتاپ هر دو باید به محتوای یکسان از وب سایت شما دسترسی داشته باشند . شما نیاز خواهید داشت هر خطای 404 که کاربران موبایل دریافت می کنند را که کابران کامپیوتری آن را می بینند اصلاح کنید .
به طور کلی، شما باید هر خطای 404 به سرعتی که امکان پذیر است اصلاح کنید، این می تواند به بهبود موقعیت SERP برای سایت شما کمک کند. نرم افزار حسابرسی وب به شما کمک می کند به آسانی لینک های خراب و 404 صفحه را پیدا کنید. طراحی ضعیف موبایل
طراحی شما باید به صورت موبایل- فرندی باشد . بنابراین طراحی باید به صورتی باشد که برای تلفن های هوشمند و تبلت ها مناسب باشد.
از فونت های قابل خواندن، اندازه فونت های کوچک و درهم و برهمی روی صفحه نمایش اجتناب کنید.
فضای خالی عناصر در صفحه شما طوری باشد که کاربران موبایل اشتباها ر معرض خطر کلیک کردن بر روی لینک یا دکمه قرار نگیرند. سئو برای موبایل و کامپیوتر شخصی هر دو از یکجا شروع می شوند
راز هر استراتژی موفقیت آمیز SEO، درک درستی از مخاطبان شماست. این تحقیق باید ستون فقرات هر کاری باشد که انجام می دهید. اگر شما رفتار مشتریان آنلاین را بدانید ، تا بهتربتوانید به مخاطبان خود تجدید نظر کنید.
عدم درک مشتریان برای شما منجر به بسیاری از رایج ترین اشتباهات SEO می شود، چه انتخاب اشتباه کلمات کلیدی باشد ، انتخاب سرفصل هایی با آدرس اشتباه و یا تبلیغات در کانال های اشتباه.
خط پایین: می توانید از تمام این اشتباه ها اجتناب کنید و یک تیم کار خستگی ناپذیری برای بهینه سازی سئو تلفن همراه خود داشته باشید، اما اگر تمام مطالب شما به مخاطبان مورد نظر شما جذاب نباشد، تمام این تلاش ها بیهوده خواهند شد.
نتیجه
اهمیت مسائل فنی سئو را نمیتوان نادیده گرفت. آگاهی از شایعترین اشتباهات فنی SEO، شما را در مسیر درست هدایت می کند اگر مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحات مهم خود را اولویت بندی کردید و شدید ترین اشتباهات آن را متوجه شوید.
شناخت مسیر های اشتباهی که بقیه رفتند و چه اثرات منفی بر روی آنها گذاشته است.
ساخت وب سایت توسط شرکت دارکوب |
|
|
|
|
|
|
|
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست |
|
جهش به تالار
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.
این صفحه در مدت زمان 0.234 ثانیه ایجاد شد.