تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mojdehp Offline
#1 ارسال شده : 1396/11/21 12:00:40 ق.ظ
mojdehp

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43
مکان: کرج

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
همانطور که گفته شد طراحی لوگو در تاسیس یک برند یکی از مهم ترین عناصر برای هویت بخشیدن به برند خواهد بود هم چنین توجه داشته باشید که لوگوی طراحی شده باید تا آخر عمر یک برند یا کمپانی طراحی نمادین از آن باقی بماند و انتقال دهنده ی تمام ارزش ها ، پیام ها و شعارهای برند به مخاطبان باشد.

هنگامی که سخن از طراحی لوگو به میان می آید باید لوگویی طراحی کنیم که قابلیت انعطاف پذیری داشته باشد. لوگویی که در گذر زمان بتوان آن را تغییر داد و ایده های تازه ای را بر روی آن پیاده کرد. ممکن است در طول زمان تغییراتی در زمینه فعالیت برند ، نحوه تولید یا ارائه خدمات انجام شود. متخصصان برندینگ معتقدند طراحی لوگو باید به گونه ای انجام شود که متناسب با تغییرات خدمات یا محصولات ، لوگوی طراحی شده به روز ، آبدیت و منعطف باشد. در واقع هدف تغییر لوگو نمی باشد بلکه طراحان لوگو باید قابلیتی را در طراحی لوگو در نظر بگیرند که در زمان های مختلف لوگو انعطاف پذیر و قابل تغییر باشد.


باید توجه داشته باشیم که اگر طراحی لوگو با تغییرات اعمال شده هویت بصری خود را از دست بدهد و دیگر معرف برند یا شرکت نباشد و حتی برند یا کمپانی جایگاه خود را از دست بدهد طراحی لوگو انجام شده به هیچ عنوان اصولی و حرفه ای نبوده است. باید طراحی لوگو به گونه ای صورت بگیرد که در بروزرسانی ها هویت خود لوگو و برند حفظ شود. به این معنا که قالب کلی را از دست ندهد و با طراحی جدید لوگو مخاطبان تشخیص دهند که لوگوی جدید متعلق به برندی است که قبلا از آن شناخت داشته اند.نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم این است که طراحی لوگو جدید نباید از لحاظ سبک طراحی ، چیدمان ، هارمونی رنگ ها و کیفیت طراحی از لوگوی قبلی ضعیف تر و مبتدی تر باشد.به زبان ساده لوگو باید قابلیت انتقال بی وقفه پیام یا شعار برند یا کمپانی را از یک رسانه به رسانه دیگر داشته باشد در غیر این صورت برند مربوطه در گذر زمان در سیر تغییر و تحولات محو خواهد شد.


به عنوان مثال کمپانی بزرگی مانند نایک چند بار تا به حال در طراحی لوگوی خود تغییراتی جزئی اعمال کرده است. همچنین گوگل متناسب با هر رویداد تاریخی ، فرهنگی و حتی ورزشی در لوگوی خود دست می برد و بدون تغییر ماهیت اصلی در طراحی لوگو خود تغییراتی را ایجاد می کند. در واقع گوگل در گروه موفق ترین لوگوهای انعطاف پذیر قرار گرفته است و در عین حال که زیبایی ، جذابیت ومنحصر به فرد بودن خود را حفظ می کند مدام در حال تغییر می باشد.


گاهی اوقات برند هیچ گونه تغییری نکرده است اما با این حال با تغییر فصل ها نیاز است در لوگوی خود تغییراتی اعمال کنیم برای مثال اگر برندی جشنواره پاییزی گذاشته باشد باید در لوگوی خود رنگ و بویی از پاییز را طراحی کند تا در تبلیغات جشنواره پاییزی خود موفق باشد و حس پاییزی را به مخاطبان خود القا کند.

پس منعطف بودن لوگو یکی از عناصر مهم در تاثیرگذاری بر مخاطبان می باشد و باید بدانید که همیشه یک تیم ماهر طراحی لوگو می تواند لوگویی حرفه ای که تمام خصوصیات برند شما را در بر داشته باشد را خلق کند. در نتیجه همیشه طراحی لوگوی خود را به طراحان متخصص که بر اساس استاندارهای جهانی و اصول ، طراحی لوگو انجام می دهند بسپارید.

ویرایش بوسیله کاربر 1396/11/23 12:17:53 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (3)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت