معرفی اپلیکیشن هایی برای بهبود بازاریابی با اینستاگرام
با بهرهگیری از تکنیکهای خاص بازاریابی با اینستاگرام ، میتوانید نرخ مخاطبانتان را افزایش دهید و شاهد تأثیر محتوای به اشتراک گذاشتهی خود باشید
استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام ، بر کسی پوشیده نیست و پیشبینی میشود در ۲ تا ۳ سال آینده ، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده میکنند به طرز چشمگیری افزایش یابد
همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابان برای تبلیغات در اینستاگرام تبدیل کرده است
از زمانی که اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم صفحه ی اخبار ( Newsfeed ) را تغییر داده بازاریابان و صاحبان کسب و کار به فکر راه هایی هستند که بتوانند وضعیت خودشان را با آن وفق داده و بهبود ببخشند.
از تجزیهوتحلیل اینستاگرام برای بهینهسازی حساب کاربری خود استفاده کنید
در تجارت همیشه گفته میشود چیزی را میتوان مدیریت کرد که قابلاندازهگیری باشد. این موضوع برای بسیاری از طرحهای بازاریابی ، از جمله بازاریابی با اینستاگرام هم مصداق دارد.
در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای آنالیز عملکرد پستهای اینستاگرامی وجود دارند که به برندها کمک میکنند از این کانال ، استفادهی بهتر و موفقتری داشته باشند.
هنگامیکه به دنبال یک ابزار تحلیلی اینستاگرام میگردید ، باید به چند قابلیت خاص توجه داشته باشید که برای بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.
اول و مهمتر از همه ، این ابزار باید توانایی نظارت بر عملکرد پست را داشته باشد ؛ یعنی نشان دهد که کدام پستها بهتر جواب داده و مشارکت بیشتری از آن خود کردهاند و بالاترین نرخ کلیک را داشتهاند.
این اطلاعات به بازاریابان کمک میکند استفادهی مؤثرتری از تبلیغات در اینستاگرام داشته باشند.
حساب اینستاگرام خود را در سایر کانالهای مجازی به نمایش بگذارید
شرکتهایی که علاقهمندند حساب کاربری موفقتری در بازاریابی با اینستاگرام داشته باشند ، باید با تبلیغ صفحهی خود در سایر کانالهای اینترنتی، آن را ارتقاء دهند.
اگر تیم بازاریابی شما از ایدههای نوآورانهای در صفحهی اینستاگرام خود استفاده میکند ، کاملاً منطقی است که از آنها در وبسایت یا وبلاگ شرکت و شبکههای مجازی دیگری که به صنعت شما مربوط هستند، صحبت کنید.
ایجاد تصویر و ویدئو
اینکه تصویری را بصورت اتفاقی انتخاب کرده و آن را در اینستاگرام آپلود کنید ، کار ساده ای ست که به هیچ فکری هم نیاز ندارد.
اما دیگر نباید اینکار را بکنید! دیگر عکس های درهم و برهم و بی کیفیت را بکار نبندید. اینستاگرام درباره ی محتوای بصری قدرتمند با ما صحبت می کند که بتواند هنرمندان هرچه بیش تری را به سمت خود جذب نماید.
پس واجب است که در انتخاب عکس ها و کیفیت شان دقت لازم را اعمال کنید. برند دیجیتالی خودتان را هم ارزیابی کرده و اطمینان یابید که حضور اینستاگرامی شما در همان جهت قرار گرفته باشد تا به بهبود بازاریابی با اینستاگرام منجر شود.
دوستان برای کسب مشاوره ی کسب و کار و تبلیغات در اینستاگرام می توانید با مشاوران و کارشناسان ایران تبلیغ از طریق این لینک ارتباط برقرار کنید.
http://irantableegh.org/advertise-on-instagram