پروسه استخدام بازاریاب و کلا نیروی کار همیشه با دشواری هایی همراه بوده است و یکی از اصلی ترین مشکلات کارفرمایان این ست که می گویند با وجود حقوق خوب اما بازهم نمیتوانیم نیروی مورد نظر را پیدا کنیم. اما خوشبختانه راه هایی وجود دارد که بتوانید شانس خود را در استخدام بهترین
بازاریاب های حضوری افزایش دهید و بتوانید
مدیریت استراتژیک بازاریابی خود را ارتقا بخشید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به نحوه استخدام و جذب بازاریاب حضوری و بهبود
مدیریت بازاریابی و فروش بپردازیم. زیرا این موضوع به یکی از دغدغه های مدیران تبدیل شده است.
برای جذب بازاریاب های حضوری خوب ابتدا باید یک توضیح مختصری در مورد کار خود بنویسید. و همچنین ذکر کنید که چه توقعات و انتظاراتی از بازرایاب خود دارید. زیرا
مدیریت بازاریابی و فروش هر شغلی ویژگی های خاص خود را می طلبد
مقدار پورسانت و حقوق ثابت را تعیین کنید.
مقدار دقیقی برای این موضوع وجود ندارد . اما شما می توانید با توجه به درصد پورسانتی که در شهر یا کشور شما رایج است شروع کنید. این مسئله همچنین بستگی به این دارد که آیا بازاریاب ها حقوق ثابت دریافت می کنند یا خیر.
برای اینکه راحت تر بتوانید شرایط استخدام خود را با بقیه مقایسه کنید ، ما یک لیست از آگهی های
استخدام بازاریاب های حضوری را در وب سایت رخش تهیه کرده ایم که شما بتوانید انواع شرایط ها را بسنجید.
ویژگی های مدنظر بازاریاب خود را تعیین کنید
یافتن بازاریاب خوب کار آسانی نیست. بازاریاب ها باید فعال و زرنگ باشند به طوری که خیلی راحت بتواند با دیگران ارتباط حضوری برقرار کند و مردم را متقاعد کند.
شما همچنین می توانید بازاریاب ها را به صورت عملی مشاهده کنید. افرادی که از نظر اجتماعی از دیگران پیشی می گیرند را جستجو کنید ، زیرا این گروه از افراد بازاریاب های موفقی خواهند بود .