تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitedar1 Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/29 12:29:17 ق.ظ
sitedar1

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11

سئو بدون محتوا امکان ندارد باید محتوا سایت خوب باشه محتوای ضعیف روی سئو تاثیر منفی میزاره . . از این جهت است که در این مقاله طراحی سایت تهران به تشریح محتوای مضر می پردازد تا علاوه بر عدم تولید، آن را در صفحات وب سایت فعلی خود شناسایی کرده و در جهت حذف یا اصلاح آن بکوشید.
محتوای ضعیف را شنیدید می دانید منظور چی هست الگوریتم های گوگل دائم در حال تغییر است محتوای ضعیف از دید گوگل (در حوزه سر فصل های کیفیت محتوا و جریمه مربوط به آن) به بیان ساده کمبود یا نبود محتوای اورجینال در وب سایت است. یکی از مهمترین مراحل برای بهبود رتبه یک وب سایت در نتایج جستجوی گوگل اطمینان از داشتن مقدار زیادی محتوای با کیفیت به همراه استفاده مناسب از کلمات کلیدی که مشخص کننده ی موضوع محتوا است، می باشد.
گوگل نیز در مقابل با این دامنه هایی که با کپی کل یا قسمت هایی از محتوا بدون ایجاد ارزش برای کاربر تنها قصد دریافت رتبه را دارند، با کاهش رتبه آنها برخورد می کند.
ابتدا باید سایت را از نظر مشکل چک کنید ضروری است که با یک متخصص سئو تماس گرفته و از او بخواهید که مشکل را بررسی و شناسایی کرده و در جهت رفع جریمه گوگل تلاش کند

امروزه ربات هایی هستند که می توانند محتوای با کیفیت تولید کنند و شناسایی این نوع محتوا پس از رفع خطاهای آن بسیار دشوار است. از آنجایی که این نوع محتوا با کیفیت است در گروه محتوای ضعیف دسته بندی نمی شود.
به سایت های وابسته که به یک وب سایت خاص در یک شبکه مرتبط هستند (معمولا یک شبکه فراهم کننده) زمانی که همه وب سایت ها یک محتوا یا ورژن های مشابهی را فراهم می کنند، گفته می شود. مثلا وب سایت هایی که یک برند خاص ماشین لباسشویی را به فروش می گذارند و همه توضیحات محصول یکسانی را از وب سایت کمپانی مادر در وب سایت خود انتشار می دهند. اما در اینجا هدف کپی محتوا نبوده بلکه منفعت رساندن به وب سایت یا کسب و کار اصلی است.
به این محتوای وابسته چیزی اضافه کنید. با این کار نه تنها به کاربران بیشتری دسترسی پیدا می کنید و هزینه تولید محتوای شما جبران می شود بلکه سئوی وب سایت خود را تقویت کرده اید.

هدفمند باشید و از خود بپرسید که آیا دلیلی دارد که کاربر بجای رفتن به وب سایت اصلی به وب سایت شما بیاید. بنابراین به خاطر داشته باشید که در این نوع محتوا، وب سایت شما حالت یک واسطه را دارد، پس باید کاربر همیشه دلیلی برای انتخاب سایت شما نسبت به سایرین داشته باشد.
محتوا را نباید کپی کنید و بهتر است حتما مقالات را ترجمه کنید
کپی کردن کامل مقاله ایی که توسط شما تولید نشده است.
کپی کردن کامل یا بخشی از محتوای خارجی در میان محتوای وب سایت خود در حالی که ارزشی به آن اضافه نشده است.
کامل کردن محتوای خارجی با اندکی تغییر.
استفاده از ابزارها اتوماتیک برای برهم زدن متن به جهت القای اورجینال بودن محتوا.
این روش تجربه کاربری ضعیف به همراه مراحل ناخواسته برای نمایش محتوای هدف را موجب می شود. معمولا روش صفحات درگاه که در آن کاربر به صفحات کم کیفیت و کم ارتباط هدایت می شود، موجب طولانی شدن مرحله جستجو به جهت محتوا یا اطلاعات مورد نیاز می شود. داشتن تعدادی زیادی صفحات با محتوای ضعیف که به صفحات دیگر نشانه رفته اند. برای مثال شما 150 صفحه موقعیت دارید (در صورتی که تنها یک موقعیت واقعی دارید) همه این ها صفحاتی با محتویات مشابه اما با موقعیت جغرافیایی متفاوت هستند. وقتی کاربر بر روی دکمه اطلاعات بیشتر کلیک می کند به همان تک صفحه اصلی هدایت می شود.
ابزارهای رایگان مانند Copyscape می توانند در شناسایی محتوای کپی به شما کمک کنند. در طی سال ها ممکن است دانسته یا ندانسته شما محتوایی را از وب سایت های دیگر کپی کرده و در سایت خود قرار دهید. این ابزار محتوای وب سایت شما را برای محتوای خارجی کپی شده بررسی می کند.

موتور جستجوگر گوگل نیز می تواند برای محتوای تکراری یا کپی شما مفید باشد. در این روش شما باید به صورت دستی قسمتی از مقاله یا محتوا را انتخاب و در گوگل جستجو کنید. و در صفحه نتایج جستجو به دنبال محتوایی مشابه بگردید.

به جز این دو راه ابزارهای حرفه ایی دیگری نیز وجود دارد. که بسیار راحت تر از روش دستی انواع محتوای وب سایت را بررسی کرده و امتیاز کیفیت محتوای وب سایت را به شما نشان می دهد.
روش های دیگر برای ایجاد محتوای با کیفیت عبارتند از:

جستجوی دائمی برای تغییرات در ایده های محتوا
دنبال کردن تمایلات و موضوعات پر طرفدار در شبکه های اجتماعی
دنبال کردن تغییرات در صنایع و بازار خاص خود و بازدید دوره ایی وب سایت های مربوط به آنها استفاده از آنالیز داده های بزرگ
الگوریتم پاندا در موتور جستجوگر گوگل وظیفه شناسایی محتوای کم کیفیت را دارد. این الگوریتم محتوای ضعیف را شناسایی کرده و رتبه آن صفحه را کاهش می دهد (یا محتوای با کیفیت را افزایش رتبه می دهد). از سوی دیگر تولید کنندگان محتوای اورجینال می توانند با کمک موتورهای جستجو و یا ابزارهای دیگر محتوای کپی شده شان توسط سایر وب سایت ها را شناسایی کرده، آدرس آن صفحه بخصوص را به گوگل گزارش کنند. گوگل نیز توانایی درست بودن این اعتبار را دارد و می تواند آدرس صفحه ایی که این محتوا را کپی کرده را از صفحه نتایج جستجو حذف نماید.
موضوعات و کلمات کلیدی کسب و کار خود را بشناسید و سپس نسبت به آن دست به تولید محتوا بزنید. اینجاست که موضوع فعال بودن وب سایت مطرح می شود که در چه فواصلی می بایست یک وب سایت به روز گردد که این می تواند با توجه به نوع وب سایت متفاوت باشد

ویرایش بوسیله کاربر 1397/03/30 03:49:47 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

طراحی سایت با دارکوب
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.122 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت