کتاب مدیریت بازاریابی
این کتاب که جزو بهترین
کتاب های دیجیتال مارکتینگ است، توسط پدر علم بازاریابی فیلیپ کاتلر نوشته شده است. در این کتاب اصولی ترین روش های بازاریابی بررسی شده است که با خواندن آن می توانید اطلاعات مفید و مؤثری در مورد بازاریابی دیجیتالی به دست آورید.
کتاب قبایل
این کتاب که توسط ست گودین نوشته شده است، به شما می آموزد که چگونه کسب و کار دیجیتال خود را هدایت کنید تا یک کسب و کار متفاوت داشته باشید.
کتاب چوب دستی ات را بساز
این کتاب در ایران به نام ایده عالی مستدام منتشر شده است و به شما کمک می کند تا ایده های مختلف را در کنار هم قرار دهید و پس از ارزیابی بهترین ایده را مفهوم سازی کنید. پس از خواندن این کتاب، دامنه ارتباطاتتان با افراد گسترده تر و مؤثرتر می شود.
کتاب بازاریابی دیجیتال
این کتاب یکی از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ است. با استفاده از این کتاب که نوشته متینه مقدم می باشد می توانید میزان اثرگذاری بازاریابی دیجیتال را ارزیابی کنید. از این کتاب در شرکت ها و مؤسسات بسیاری استفاده شده است.
کتاب چگونه می خواهیم متفاوت فکر کنیم
این کتاب توسط روهیت بهارگاوا نوشته شده است و کارهایی که باید یک دیجیتال مارکتر حرفه ای انجام دهد را به شما آموزش می دهد.
کتاب تو بهترین مشتری من هستی
این کتاب توسط ویراستارهای مختلف و به نام های مختلف به چاپ رسیده است. نویسنده سری دوازدهم این کتاب مایک مونتیرو است و برای هر دیجیتال مارکتری لازم است تا حداقل یکبار این کتاب را بخواند. با استفاده از این کتاب این شما می آموزید که چگونه کاری کنید تا مشتری تان احساس ارزشمند بودن بکند.
کتاب گاو بنفش
کتاب گاو بنفش نوشته ست گودین، متخصص سابق کسب و کار است. در این کتاب نکات کلیدی و مهم که باعث موفقیت شرکت های بزرگ مانند اپل شده است، بررسی می شود و به همین دلیل این کتاب یکی از مهمترین کتاب های بازاریابی دیجیتال است.
کتاب Convert
در این کتاب سعی شده است تا محتوا و نحوه طراحی که برای سایت ها مناسب است، به مخاطبین انتقال داده شود. نویسنده این کتاب بن هانت می باشد.
کتاب Content Inc
این کتاب دیجیتال مارکتینگ توسط جو پلازی که خود مؤسس یک شرکت بازاریابی محتوا است، نوشته شده است. جو پلازی در این کتاب ۶ نکته را که به شما در راه اندازی یک کسب و کار موفق کمک می کند، توضیح می دهد.