تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

magbot1 Offline
#1 ارسال شده : 1399/01/23 07:21:48 ب.ظ
magbot1

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی سایت




طراحی سایت در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار است، اما تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل چیز دیگریست.


می خواهم به هر دو نکته بپردازم و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل (یا CRO) ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای شما است.


یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است. زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل از رنگ های غیر غالب صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی Hubspot در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است.





شبیه هر چیز دیگری در طراحی UI، به کنتراست توجه کنید. مهم نیست چه طرحی داشته باشید.اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند.





به عنوان مثال در صفحه فرود Flinto از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند.





صفحه اصلی ResumeBaking یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است .
Lookback در طراحی وب سایت صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است. به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند.





در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی sketch استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است.



هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه طراحی اپلیکیشن ، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید.
به چگونگی ساخت اپلیکیشن خود و محتوای که برای CTA دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟





صفحه اصلی AdEspresso یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است.
با اضافه کردن کلمات مانند "free" شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا باید توجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار مطمئنا توجه کاربر را سریع جلب می کند







متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است.
به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی CTA اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است.


در دنياي طراحی اپلیکیشن سنندج، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب از Highrise برای مقایسه دو صفحه یکی پر از گرافیک و فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است!







تیم آزمایش A / B دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه. ایجاد یک تجربه شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪ افزایش یافت.




تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید!





من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد.


مایل باشید طرح کلی فعلی خود را فراموش کنید و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود.

تبلیغات
xoyap94515 Offline
#2 ارسال شده : 1399/02/13 01:18:09 ق.ظ
xoyap94515

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: rasht

لینک سازی و قدرت دامنه
تا به این‌جای کار آموختید چگونه محتوایی تولید کنید که به جستجو و سوالات کاربران پاسخ دهد و برای موتورهای جستجو نیز مناسب و قابل دستیابی باشد، اما این موارد به‌تنهایی برای دستیابی به یک رتبه خوب در میان صفحات جستجو کافی نیستند. اکثر وب‌سایت‌های موجود در دنیای اینترنت، توانایی تولید یک محتوای خوب و قابل قبول را دارند و همچنین می‌توانند از پس مسائل فنی وب‌سایت خود به خوبی برآیند و آن را بهبود ببخشند. نکته‌ی اساسی که باعث برتری شما نسبت به این وب‌سایت‌ها خواهد شد، توانایی تثبیت و افزایش اعتبار نام خود از طریق برقراری لینک‌های قوی و متنوع است. این‌کار باعث جذب مخاطبان مختلف به وب‌سایت شما می‌شود، شهرت شما را افزایش می‌‌دهد و برند و هویتی متمایز برای شما ایجاد می‌کند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.131 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت