تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

payasan Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/01 10:59:47 ب.ظ
payasan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 95

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
چگونه در لینکداین بازاریابی کنیم
کسب و کار شما با لینکداین چه می‌تواند بدست آورد؟
اگر می‌خواهید برتر باشید، نام تجاری خود را مورد توجه قرار دهید، یا همکاری‌های راهبردی ایجاد کنید، لینکداین می‌تواند نام تجاری شما را به بیش از ٤٥٠ میلیون فرد حرفه‌ای در سراسر جهان مرتبط کند.

آماده شروع هستید؟
عالی، ما آماده کمک هستیم. در اینجا ١٠ توصیه که می‌تواند به شما در درگیر کردن مخاطبان و رشد کسب و کارتان با استفاده از لینکداین برای بازاریابی کمک کند را ارائه کرده‌ایم.

توصیه #١: با حساب کاربری لینکداین خود شروع کنید.
شاید بپرسید آیا این مطلب در مورد بازاریابی کسب و کار نیست؟ درست است اما در پایان افراد با افراد دیگر تجارت می‌کنند، به همین دلیل شروع کردن از پروفایل خودتان دارای اهمیت است.

حساب کاربری شما ( و حساب کاربری همه کسانیکه در شرکت هستند) قله‌هایی است که با کنار هم آمدن رشته کوه نام تجاری شما را تشکیل می‌دهد. هنگامی که افراد نام شما را جستجو می‌کنند، می‌خواهید که آنها شما را پیدا کرده و با چیزی مواجه شوند (هر چیزی) که شما را متفاوت از افراد دیگر در همین حوزه کاری نشان دهد (رقبای شما).

حساب‌های کاربری جایی است که اولین برخورد صورت می‌گیرد، جایی که در سکوت به این سوال پاسخ داده می‌شود. ( آیا می‌توانم با این فرد کار کنم؟)

فرصت‌های زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان حساب کاربری شما وجود دارد. حساب کاربری را به صورت ١٠٠ درصد کامل کنید و در طول زمان بعضی از اطلاعات را تغییر دهید، توانایی‌های جدید، موفقیت‌ها و مثال‌هایی از پروژه‌های خود را اضافه کنید.

توصیه #٢: یک صفحه شرکت تاثیرگذار در لینکداین بسازید
صفحه شرکت خود در لینکداین را به عنوان حساب کاربری کسب و کار خود محسوب کنید. این صفحه باید فرصت‌های زیادی را در اختیار مشتریان آینده شما قرار دهد تا در مورد شرکت، افرادی که در آن کار می‌کنند، بیشتر بدانند و با محتوای مناسب درگیر شوند. توصیه‌های بیشتری را برای مدیریت بهینه صفحه لینکداین شرکت در زیر خواهید یافت. اگر هنوز شروع نکرده‌اید، بازاریابی با لینکداین را با ایجاد صفحه برای شرکت خود آغاز کنید.

صفحه‌های شرکت برای همه رایگان هستند.

توصیه # ٣: مخاطبان و اهداف خود را تعریف کنید.
مانند هر قدم دیگری در بازاریابی، تعریف هدف نقطه خوبی برای شروع خواهد بود. اهداف معمول برای بازاریابی در لینکداین شامل ایجاد برتری، توجه به نام تجاری یا هر دو است.

هنگامی که بدانید چه می‌خواهید بدست آورید، براحتی می‌توانید مخاطبان خود را تعریف کنید. برای مثال، فکر کنید شرکت شما یک ابزار برای کاربران رسانه‌های اجتماعی را می‌فروشد، و شما می‌خواهید حرفه‌ای های رسانه‌های اجتماعی را به خرید و استفاده از آن تشویق کنید. شما می‌دانید که اگر آنها از آن استفاده کنند، آن را به روسای خود پیشنهاد می‌دهند.

برای این مثال، هدف شما باید جلب توجه به نام تجاری شما در میان اعضای لینکداین با عنوان‌های شغلی نظیر مدیر رسانه‌های اجتماعی، رهبر رسانه‌های اجتماعی و مشابه آن باشد.

توصیه #٤: صفحه شرکت خود را برای جستجو بهینه‌سازی کنید.
تمامی صفحه‌های تاثیرگذار شرکت‌ها دارای یک نقطه مشترک هستند: مخاطب. دو توصیه بعدی به شما کمک می‌کند تا مخاطب خود را در لینکداین ایجاد کنید.

اول، صفحه شرکت خود را برای جستجو بهینه‌سازی کنید. مخاطب شما چه در لینکداین و چه در بسترهای دیگر در حال جستجو باشد، یک صفحه بهینه‌سازی شده می‌تواند به شما در جلب توجه افرادی که در جستجوی آنچه شرکت شما ارائه می‌دهد هستند کمک کند.

صفحه شرکت شما باید سئو محور باشد. در اینجا سه روش برای بهینه‌سازی صفحه ارائه شده است:

کلمات کلیدی وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی در بخش اطلاعات حساب کاربری شرکت استفاده کنید. کلماتی که به روشنی شما و آنچه انجام می‌دهید را معرفی کند. اگر مطمئن نیستید که باید از چه کلماتی استفاده کنید این طور فکر کنید: یک مشتری بالقوه از چه کلمات یا عباراتی برای جستجوی محصولات یا خدمات شما استفاده می‌کند؟

لینک صفحه شرکت را قرار دهید. ایجاد لینک‌ به صفحه شرکت برای بالابردن رده شما در جستجوها کاری اساسی است. یک برد ساده این است که از وبسایت یا صفحه بلاگ و یا هر وسیله بازاریابی دیگری یک لینک در صفحه شرکت قرار دهید. یک روش ساده دیگر آن است که مطمئن شوید حساب‌های کاربری کارکنان و همکاران به روز است. هنگامی که آنها نام شرکت را به بخش تجربیات خود اضافه می‌کنند لینکی در صفحه شرکت ایجاد می‌شود.

محتوای مناسب به اشتراک بگذارید. یکی از بهترین راه‌ها برای بهتر کردن رتبه و نتایج جستجو به اشتراک گذاشتن محتوای مناسب به صورت منظم است. هنگامی که در صفحه شرکت مطالب به روز را به اشتراک می‌گذارید بر روی صفحه عمومی شما نیز منتشر می‌شوند و اجازه می‌دهد توسط گوگل نمایه شود. هرچه به صورت مداوم‌تر محتوایی به اشتراک بگذارید که دنبال‌کنندگان شما را درگیر کند، صفحه شرکت شما در رده‌های بالاتری در نتایج جستجو قرار می‌گیرد.

توصیه #٥: دنبال کنندگان صفحه شرکت را اضافه کنید.
هنگامی که افراد صفحه شرکت شما را دنبال می‌کنند، به روزرسانی‌های شما به صورت مستقیم در صفحه اصلی لینکداین آنها ظاهر خواهد شد. اگر تعداد بیشتری دنبال‌کننده داشته باشید، احتمال رسیدن به روز رسانی‌های شما بالاتر خواهد رفت.

با کارکنان شروع کنید. کارمندان بزرگترین طرفداران شما هستند، و احتمال اینکه محتوای شما را با شبکه خود به اشتراک بگذارند بسیار زیاد است.

صفحه شرکت را خارج از شرکت تبلیغ کنید. از مشتریان و شرکای کلیدی دعوت کنید تا شما را دنبال کنند. صفحه شرکت را از طریق ایمیل، خبرنامه و پست‌های بلاگ تبلیغ کنید و خوانندگان را تشویق کنید تا شما را دنبال کنند.

گزینه دنبال کردن را به وب سایت خود اضافه کنید. این کار به بازدیدکنندگان سایت شما اجازه می‌دهد تا صفحه لینکداین شرکت شما را با یک کلیک دنبال کنند.

توصیه #٦: محتوای درگیرکننده در صفحه شرکت خود انتشار دهید.
در اینجا هدف این است که محتوایی انتشار دهید که مخاطبان هدف شما آن را جذاب بدانند. کلیک‌ها، اشتراک گذاری و نظر دهی معیارهای خوبی برای درگیر‌کننده بودن یک محتوا هستند. اگرچه فروش نکات مثبت محصول و خدمت به مشتریان وسوسه‌کننده است اما به صورت کلی محتوای مربوط به فروش در لینکداین عملکرد خوبی ندارند.

چون افراد وقت زیادی را در لینکداین سرمایه‌گذاری می‌کنند، روشی که پیش از این خود را به اثبات رسانده است این است که به مخاطبان کمک کنید کار خود را بهتر انجام دهند، به سوالات پاسخ دهید و به معضلات بپردازید.

به صورت طبیعی شما می‌خواهید محتوای خود را ترویج و انتشار دهید، اما ایده خوبی است که مقدار مناسبی از محتواهای درگیرکننده و الهام بخش دیگران را نیز با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

اگر یک چیز باشد که اعضای لینکداین درگیر کننده می‌دانند، ایده‌های جدید است، به همین دلیل انتشار محتوای آموزشی رهبری در صفحه شرکت یکی از قوی‌ترین شیوه‌ها برای رشد مخاطبان لینکداین شماست. همانطور که لارا راموس از فارستر می‌گوید: خریداران کسب و کار محصولات شما را نمی‌خرند، آنها خریدار شیوه برخورد شما برای حل مشکلاتشان هستند.

٣ نوع آموزش رهبری وجود دارد:

١.آموزش رهبری صنعت: دیدگاه شما نسبت به خبرها و جریانات.

٢.آموزش رهبری موسسات: در رویکرد و رسوم شرکت شما مجسم می‌شود.

٣. آموزش رهبری محصول: تمرکز بر بهترین راه حل برای مشتریان خود بودن.

 

توصیه #٧ : استفاده از رسانه‌های غنی برای افزایش درگیری صفحه شرکت
مغز ما تصاویر را بسیار سریع‌تر از متن تجزیه و تحلیل می‌کند، پس طبیعی است که پست‌های همراه با تصویر ٦ برابر بیشتر از محتوای متنی درگیری ایجاد می‌کنند.

با اضافه کردن تصاویر، ویدئوهای یوتیوب و ارائه‌های همراه با اسلاید به خواست مخاطبان خود در دریافت محتوای تصویری پاسخ دهید.

توصیه #٨: بهترین محتوای خود را حمایت مالی کنید.
هنگامی که محتوایی منتشر می‌کنید که درگیری بالایی را از سوی مخاطبان هدف دریافت می‌کند و با اهداف بازاریابی شما هم‌جهت است، حمایت مالی را از طریق Sponsored Content on Linkedin در نظر بگیرید.

محتوای حمایت مالی شده در واقع تبلیغ در لینکداین است. این روش به شما اجازه می‌دهد محتوای خود را به صورت مستقیم در صفحه اصلی لینکداین برای افراد حرفه‌ای که می‌خواهید آن را ببینند به نمایش درآورید.

چند روش برای استفاده از محتوای حمایت مالی شده:

با به روز کردن صفحه شرکت خود افراد بیشتری را به دنبال کردن تشویق کنید.
از گزینه‌های هدف قرار دادن لینکداین استفاده کنید تا مخاطبان درست را هدف قرار دهید.
پیام خود را بر روی هر دستگاهی از کامپیوترهای خانگی، تبلت یا گوشی‌های همراه نمایش دهید.
از محتوای حمایت مالی شده مستقیم استفاده کنید تا انواع متفاوتی از پیام را مورد آزمایش قرار دهید.
با استفاده از دنبال کردن گفتگوها از تعداد پیام‌ها در مورد تبلیغات خود اطلاع پیدا کنید.
 

توصیه # ٩: کارزارهای تبلیغاتی لینکداینی ایجاد کنید تا به اهداف بازاریابی خود برسید
همراه با محتوای مالی شده دو روش دیگر برای تبلیغ در لینکداین وجود دارد: تبلیغات خود خدمت و کارزارهای مدیریت شده. جدول زیر جزئیاتی از گزینه‌های تبلیغاتی در لینکداین ارائه می‌دهد:

کدام یک از خدمات برای شما مناسب است؟


در دسترس در تبلیغات خود خدمت در دسترس از طریق تیم حساب کاربری
هدف تبلیغات پیشرفته * *
محتوای حمایت مالی شده * *
تبلیغات متنی * *
ایمیل‌های حمایت مالی شده * *
تبلیغات نمایشی براساس برنامه بفروش می‌رسد براساس برنامه بفروش می‌رسد
تبلیغات پویا
*
بازاریابی حساب کاربری محور
*
بدون توجه به انتخابی که می‌کنید، اینکه بدانید چگونه ٣ مورد زیر را در کارزارهای تبلیغاتی لینکداین خود بکار ببرید نتایج را بهبود می‌بخشد:

١.هدف قرار دادن

٢.مزایده

٣. اندازه‌گیری و بهینه سازی

همانند ایجاد صفحه شرکت، مهم است که اهداف کارزار تبلیغاتی خود را مشخص کنید، آیا می‌خواهید توجه جلب کنید، رابطه ایجاد کنید یا برتری به وجود آورید.

توصیه # ١٠: در تحلیل پیشرفته شوید.
تولید محتوای تاثیرگذار  هنگامی که بدانید کدام محتوا بر چه بخشی از مخاطبان تاثیرگذار است آسانتر خواهد بود. راه‌های زیادی برای شناسایی ترجیح و رفتار مخاطبان در لینکداین وجود دارد.

برای نظارت و بهینه‌سازی عملکرد کارزار رایگان صفحه Company Page Analytics وجود دارد همچنین analytics for publishing نیز قابل استفاده است.
عملکرد کارزارهای پرداخت شده خود را با کمک Linkedin Campaign Manager همراه با پیگیری تغییرات بهبود ببخشید.
نظارت روزانه بر صفحه تحلیل در لینکداین می‌تواند در تصمیم‌های داده محور که منجر به نتایج بهتر خواهند شد به شما کمک کند.

با بکارگیری این ١٠ توصیه، کسب و کار شما با استفاده از لینکداین دستاوردهای بزرگی خواهد داشت، و با گذشت زمان نیز نتایج بهتری کسب خواهد کرد.



خدمات پرداخت ارزی آنلاین پی‌آسان بستری را ایجاد کرده تا استفاده از خدمات Google AdWords  به صورت اصولی و بدون پذیرش خطرات بالقوه تبلیغات در گوگل برای ایرانیان، در اختیار شما مشتریان عزیز قرار گیرد. برای دریافت خدمات اینجا کلیک کنید.



مطالب پیشنهادی: 

بازاریابی آنلاین در linkedin

آموزش بازاریابی : تحلیل سودآوری مشتری
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.218 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت