چطور میتوان از hashtags در فیس بوک استفاده کرد
سوال بهتر ممکن است این باشد"آیا باید از هشتگ ها در فیس بوک استفاده کنم؟"
دادهها نشان میدهند که هشتگ ها در فیس بوک به افزایش تعامل کمک نمیکند. این به این معنی است که ممکن است که شما با ترک کردن هشتگ ها به طور کامل بهتر خدمت کنید. در یک مطالعه، در پست با هشتگ ها میزان رسیدن به ویروس ۸۰ % و در پست بدون هشتگ ها ۱.۳۰ % بود.
به علاوه، فیس بوک هشتگ ها را در نوار جستجو تشخیص نمیدهد. تنها راه یافتن هشتگ ها، کلیک مستقیم روی برچسب در یک پست است.
توصیه: اگر از هشتگ ها در پست فیسبوک استفاده کنید، حداقل روش، برای رفتن است. دنیای اطلاعات دیجیتالی متوجه شد که پست با تنها یک یا دو هشتگ بیشترین تاثیر را دارد.
چگونه از هشتگ ها در توییتر استفاده کنیم
از آنجایی که تمایل به رشد بیش از ۲۱ % دارد، به یک یا دو هشتگ در هر پست وفادار بمانید. هنگامی که با استفاده از ۳ یا چند هشتگدر هر پیام را شروع میکنید، تعامل را با تقریبا ۱۷ % کاهش میدهید.
توصیه: وقتی نوبت به بیو توییتر میرسد، از هشتگ ها به مقدار کم استفاده کنید. به عبارت دیگر، از پر کردن بیو با هشتگ ها پر کنید.
چگونه از هشتگ ها در اینستاگرام استفاده کنید
عکسها با 11+ hashtags بیشترین تعامل را دارند. با این حال، آنها همچنین میتوانند مانند اسپم نیز به نظر برسند.
استاد هشتگ مثل عکاس Matthew Hodgeman در حالی که به شدت از هشتگ ها استفاده میکند، آنها را مرتبط نگه میدارد:
Matthew این منطقه را به همراه موضوعاتی که مخاطبان او به آن علاقهمند هستند برچسب گذاری کرد.که هدف قرار دادن تقریبا ۲۰ تا بیشتر از بقیه عکسهای او از آن هفته است.
چگونه از هشتگ ها در Pinterest استفاده کنیم
Pinterest hashtags منجر به نتایج جستجو برای کلید واژه در هشتگ های شما میشود. این بدان معناست که اگر شما یک برچسب در توصیف پین خود داشته باشید، Pinners میتواند برای پیدا کردن محتوای مشابه برای آن کلمات کلیدی، نه تنها برای آن هشتگ، روی آن کلیک کند.
همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که Pinterest ، هشتگ هایی را که میخواهید از آن استفاده کنید، انتخاب کند.
اگر تصمیم گرفتید از هشتگ ها بر روی Pinterest استفاده کنید، پس بهتر است. شواهدی وجود دارد مبنی بر این که Pinterest حتی ارزش پین های شما را که هشتگ های زیادی دارند را کاهش میدهد. علاوه بر این، برخی میگویند که بهترین راه برای استفاده از هشتگها در Pinterest استفاده از هشتگ های سفارشی است که مردم به جای هدایت ترافیک برای دیدن مقوله گستردهتر در یک موضوع کلیک میکنند.
چگونه از هشتگ ها در گوگل پلاس استفاده کنیم
هشتگ های گوگل پلاس به طور خودکار به پست های شما ختصاص داده میشوند. با این حال میتوانید آنها را ویرایش کنید یا خودتان اضافه کنید.
گوگل پلاس به شما اجازه میدهد که آنها را نیز در نظرات خود بگنجانید. این به پست هایشما فرصت بیشتری میدهد تا دیده شوند.
معمولا، درکل ۲ یا ۳ هشتگ نشان خوبی در اینجا است.
چگونه از هشتگ ها در یوتیوب استفاده کنیم
به گفته SproutSocial، هشتگ ها در یوتیوب بیش از همه در بخش اظهار نظر استفاده میشود. شما میتوانید از هشتگ ها برای طبقهبندی مطالب تان استفاده کنید و از کلمات کلیدی خود به عنوان پایه برای هشتگ ها استفاده کنید.
توصیه: افزایش قابلیت مشاهده فیلمهای یوتیوب با رها کردن یک اظهار نظر با هشتگ های مربوطه.
سپس این کار از طریق یک صفحه با ویدئوها که حاوی این برچسب در عنوان خود هستند، کلیک خواهد کرد.
برای توسعه کسب و کارتان نیاز به نوسعه شبکه های اجتماعی آن دارید، ربات های اینستاگرام یکی از ابزارهای کاربردی برای توسعه شبکه اینستاگرام کسب و کار شما هستند. برای سفارش این ربات از طریق وب سایت پی آسان اینجا کلیک کنید.
مطالب پیشنهادی:
یک اختراع جدید در خصوص بلاک چین توسط یک بانک چینی