روزانه با جستجو در اینترنت در مرورگرهای خود وارد هزاران صفحه فرود (Landing page) می شویم؛ اما کدام یک از این صفحات، صفحه فرود (Landing page) هستند؟
آیا تمام صفحاتی که می بینیم صفحه فرود (Landing page) می باشند؟
چگونه می توانیم کاربر را با استفاده از صفحه فرود (Landing page) به خرید محصول هدایت کنیم؟
این سوال ها و تمام سوالات دیگر در مورد صفحه فرود (Landing page) در ادامه برایتان توضیح داده خواهد شد که به سادگی برای همیشه این مفهوم برایتان جا بیفتد.
صفحه فرود (Landing page) چه ویژگی هایی دارد؟
صفحه فرود (Landing page) صفحه ای است که واقعا قرار است برای کاربر مفید باشد، چه از نظر محتوای صفحه و چه از نظر معرفی خدمات یا محصول. به زبان ساده تر، این صفحه باید به کاربر کمک کند که واقعا چیزی که می خواهد را بخرد.
نحوه ورود کاربر به صفحه فرود (Landing page) با کمک لینک هایی که کاربر روی آن ها کلیک می کند انجام می شود. ورود کاربر هم از داخل سایت به دیگر صفحات سایت اتفاق می افتد و هم از خارج سایت با روش های مختلفی مثل :
جستجو کردن یک کلمه کلیدی در گوگل و مشاهده ی سایتی که با کلمه کلیدی شما مرتبط باشد
استفاده از تبلیغات بنری سایت ، در سایت های دیگر
استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز برای کلمه کلیدی مورد نظر کاربران
قرار دادن بک لینک سایت در سایت ها و دیگر بلاگ ها
موارد ذکر شده در بالا، مواردی هستند که کاربر را از بیرون سایت به صفحه فرود (Landing page) هدایت می کنند.
منبع سورس:
مدیروبhttps://modireweb.com