تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saheleaftab1 Offline
#1 ارسال شده : 1396/05/03 07:49:37 ب.ظ
saheleaftab1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192
مکان: تهران

5 تشکر دریافتی در 5 ارسال
ویزای کار فرانسه
دانشجویان دانشگاه های فرانسه در مقطع لیسانس به مدت 20 ساعت و در مقطع فوق لیسانس به مدت 30 ساعت در هفته اجازه فعالیت و کسب در آمد در این کشور را دارند . حال اگر افرادی که در این کشور تحصیل می کنند بتوانند کاری را پیدا کنند که صاحب کار او را بیمه کند و یا بتوانند با صاحب کار توافق نمایند که برای انجام کار شما را بیمه نماید پس از پایان تحصیلات می توانید به این واسطه درخواست اقامت کاری و زندگی در این کشور را داشته باشید .
اما برای اقامت کاری در کشور فرانسه می توان به شیوه های قانونی اقدام نمود . مثلا در بیشتر کشور های اروپایی یکی از متداول ترین و بهترین راه ها برای دریافت اقامت کاری سرمایه گذاری در راستای ثبت شرکت در آن کشور می باشد و فرانسه هم از این قاعده مستثنی نیست . با ثبت یک شرکت تجاری در کشور فرانسه و یا ثبت شعبه ای مستقل و یا وابسته در این کشور و به منظور توسعه فعالیت های اقتصادی و تجاری خود با این کشور می توانید در این کشور پس از چند سال درخواست اقامت بدهید مشروط بر اینکه تمامی قوانین و مقررات این کشور را در سال های فعالیت خود در این کشور رعایت کرده باشید و هیچ گونه مشکلات مالیاتی و حقوقی و سوابق منفی در کار شما رویت نشده باشد .
اما یکی دیگر از راه های ورود به بازار کار کشور فرانسه سرمایه گذاری در راستای راه اندازی یک حرفه ، مغازه ، شعبه و یا نمایندگی در این کشور می باشد . در واقع اگر به دنبال داشتن فعالیتی تجاری و اقتصادی در این کشور هستید که به واسطه آن هم بتوانید در این کشور اقامت دریافت نمایید بهترین راه سرمایه گذاری در این کشور می باشد .
برای مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .
http://travel.sahelaftab.com/
02188656892
یوتیوب ساحل آفتاب

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.081 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت